بسم الله 😐😐😐
مگ بچه ما میگه 😐😐
دختر من تازه داره میگه هووم مااا همین
پسر من تازه میگه بابا اونم حینی که با خودش سرگرمه و تو خونه میچرخه
😐😐😐من پسر اولم ۱۷ ماهگی بابا گفت.دو سالگی خیلی کلمات و گفت
۸ ماهگی ک خیلی زوده.تا ۱۸ ماهگی برای حرف وقت دارن
دختر من میگه ببه. عمه هم میگه
ماما هم میگه
خیلییییی باهاش حرف بزن
دختر اولم منم نمیگفت
ولی دخترم کوچیکم میگه چون مدام باهاش تکرار میکنم
خب زوده
بچه منم هنوز نمیگه
میگه
باهاش زیاد حرف بزن عزیزم نزار تلویزیون یا گوشی ببینه واس حرف زدنش مشکل پیش میاد
پسر من ۲ سال و نیمه هنوز نمیگه
بچه منم نمیگه
پسر منم تازه یاد گرفته بعصی وقتاومیگه
جالب اینجاست که خیلی وابسته ی باباشه هر وقت گریه میکنه میره سمت باباش میگه ماما😂😂😂
برای اینکه زوده.
والا بچه منم نمیگه دوسه روز با. با. با گفت همین مشکلی نداره☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.