سلام خانما میگم میشه ب دخترم توت فرنگی بدم

۶ پاسخ

کلا توت ها الرژن هستن نباید داد تا یکسالگی

اقا توت فرنگی تاپ الرژنه 😐😐نکنین ندین تا یکسالگی

دکترا میگن ایراد نداره ولی چون سمو این چیزا میزنن توشون ندی بهتره

فک نکنم مشکلی باشه من میدم بهش

من دیروز دکتر بودم گفت نده
گفت ،سیب گلابی هلو

دکتر پسر من گفت تا ی سال نه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان هامین کوچولو💙 مامان هامین کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان مقتدا مامان مقتدا ۸ ماهگی
مامان بوربوری💛👶💙 مامان بوربوری💛👶💙 ۷ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی