ای بابا بخدا مادر منم بچه دومم تا هفت روز موند بااینکه ۲۰ سالع بودم وسزارین بودم خودم خم میشدم لباس میشستم اون زمان لباسشوییم نداشتم ۱۶ سال پیش خاهر مادر برادر وعمو دایی وعمه وخاله برای خوردنه ادمی خودش باید هوای خودشه داشته باشه هیچ کس وفا نداره
حتما شیرت سیرش نمیکنه
عزیزم شاید دخترت رفلاکس پنهان داره ببر دکتر نشون بده شربت میده دیگ کمتر بی قراری میکنه آروم میشه بعضی وقتا بچه ها بخاطر رفلاکس دهنشونو باز میکنن انگاری حالشون بهم میخوره هی زبونشونو میارن بیرون ادم فکر میکنه شیر میخاد
وای اره
کولیک ها
چون درد داره بهت میچسبه اروم میشه
شربت کولیک نداری بده چندتا باد میزنه میخوابه
اگه نمیترسی ابجوش نبات بده
پسر من که با همه راهکارا اگه دوسه ساعت بخوابه
نمیتونم برا زردیش گرمی بخورم خودمم کهیر زده بدنم همش سردی میخورم شیرم نفخ داره
دختر من روزا خوابه شبا بیدار🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.