خانوما این جواب غربالگری منه کسی سر در میاره ازش؟؟

تصویر
۶ پاسخ

عالی

اینو کی انجام دادین اسمش چیه؟
دکتر برای من فقط انتی نوشت اینطوری نبود جوابش

خوبه گلم خداروشکر

خدا رو شکر همه چیز خوب بوده فقط بهت احتمال نداد که جنسیت چیه؟چون بیشتر به پسر میخوره

همه چی اوکی هست

خوبه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین&دلوین مامان رادوین&دلوین ۹ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری