۷ پاسخ

عزیزم جوابش خوبه جواب سندرومات منفیه الحمد الله

خانوما من ان تی طول سرویکسم 35بودآنومالی شده31امروزرفتم دکترم گفت سرکلاژنمیکنم زیر25سرکلاژه شیاف واستراحت داده بهم خیلی میترسم کیااینجوری بودن ؟
به سلامتی زایمان کردن ؟

خواهش میکنم

بزن توگوگل لنزمیاره برات

بفرمایید

تصویر

غربالگری دومه؟
پس چرا آزمایش من فقط یه ستون داشت🤔
نگران شدم نکنه آزمایشگاه آزمایش منو کامل انجام نداده

برای منم دعا کن دوشنبه انتی دارم

سوال های مرتبط

مامان پسرام 🤰🏻 مامان پسرام 🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شکلات💞 مامان شکلات💞 هفته شانزدهم بارداری