این آزمایش آنتی منه کسی سر در میاره ازش ک چی نوشته

تصویر
۵ پاسخ

خداروشکر عالی

همه چی خوبه عزیزم

همه چی خوبه عزیزم.

برا منم همین بود دکتر گفت خوبه و منفی ریسک نداره

عزیزم عدد انتی خوبه خدا روشکر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانوم 😻 مامان ماهلین خانوم 😻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شکلات💞 مامان شکلات💞 هفته هفدهم بارداری
مامان مامانی🩵🩵 مامان مامانی🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان ترمه مامان ترمه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی هفته هجدهم بارداری