این آزمایش آنتی منه کسی سر در میاره ازش ک چی نوشته

تصویر
۵ پاسخ

خداروشکر عالی

همه چی خوبه عزیزم

همه چی خوبه عزیزم.

برا منم همین بود دکتر گفت خوبه و منفی ریسک نداره

عزیزم عدد انتی خوبه خدا روشکر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانوم 😻 مامان ماهلین خانوم 😻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شکلات💞 مامان شکلات💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامانی🩵🩵 مامان مامانی🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان ترمه مامان ترمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی هفته هجدهم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد