۸ پاسخ

چیز بهتر پیدا نکردی

اولا خیلی زوده برای کمکی. دوما بیسکویت هیچ ارزش غذایی نداره

زده دو ماهگی ک
دوماه و سی روزم ک‌بشه
میره تو سه ماه نه چهار ماه!

اصلا ارزش غذایی نداره

خیلی زوده بنظرم
بذاز چهارماهش تمام بشه

دخترت اگه درست نوشته باشیه سه ماه میره ن چهار زود خیلی بیسکویت خاصیت نداره ک بدی چیزای مقوی تر هست

نه عزیزم صبر کن هنوز زوده

نه عزیزم هیچ خاصیتی نداره

سوال های مرتبط