چیز بهتر پیدا نکردی
اولا خیلی زوده برای کمکی. دوما بیسکویت هیچ ارزش غذایی نداره
زده دو ماهگی ک
دوماه و سی روزم کبشه
میره تو سه ماه نه چهار ماه!
اصلا ارزش غذایی نداره
خیلی زوده بنظرم
بذاز چهارماهش تمام بشه
دخترت اگه درست نوشته باشیه سه ماه میره ن چهار زود خیلی بیسکویت خاصیت نداره ک بدی چیزای مقوی تر هست
نه عزیزم صبر کن هنوز زوده
نه عزیزم هیچ خاصیتی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.