۱۰ پاسخ

عزیزم قرص بخور
منم گاهی اصلا اشتها نداشتم انقد که معده درد داشتم همش
حتی هنوزم کامل خوب نشده تهوعم

سلام ببخش میتونم بدونم دکترتون کیه؟؟؟

منم همینطور بودم حتی انقد تشنم بود ک آب رو هم بالامیاوردم رفتم دکتر دمیترون و ب 6 داد با دمیترون بهترم خدا روشکر

منم همینطور بودم.نون و هندونه یا خیار یا خربزه می‌خوردم.آبدوغ خیار.غذا پخته نمی‌تونستم بخورم.درست میشه بعدن

منم هرچی میخورم بالا میارم از صب یکم نون پنیر خوردم و خربزه که همرو پس دادم

منم دقیقا اینجوریم قرص دمیترون بخور خوب میشی غذاهم میخوری

نگران نباش من وزن کم می‌کردم ولی رشد بچه خوبه
نون خشک بخور

برا بچه هیچ مشکلی پیش نمیاد فقط خودت ضعیف میشی
خون‌رسانی بدنت کم میشه
سعی کن چیزایی که حالت رو خوب میکنه بخوری خوراکی اجیل میوه چیزی

گرسنگی تاثیری رو جنین نمیذاره چون جنین از بدنت تغذیه میکنه فقط خودت ضعف میکنی و بی‌حال میشی

آجیل میتونی بخوری؟

سوال های مرتبط