کم و زیاد میشه طبیعیه
منم خیلی داغ میشم خیلی انگار بخاری وصل بهم
منم از وقتی باردار شدم بدنم داغه بیشتر دست و پا
آره منم همینطوریم🥺یعنی به جنسیت نینی ربط داره یا از هورموناست
بلهههه
بله🥵۱۰ دقیقه بعدش هم میوفتم رو لرز
اره طبیعی
من ی هفته اول داشتم بعدش خوب شدم
بدن منم آتیشه نمی تونم دست بزنم از بس داغه خلط پشت حلق هم اسیرم کرده😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.