منم تو هفته شما که بودم همینطور بودم
تو این هفته ها داره کم کم قلب جنین شکل میگیره
نفخم کم و زیاد تا دوازده سیزده هفته داری
اره..
کسایی ک بدنشون داغ میشه اکثرا بچشون پسره
عزیزم میشه بپرسم کجا ای وی آف کردین ؟
و هزینش چقد شد ؟
تعیین جنسیت هم کردین؟
منم این علائم رو دارم نفخ و ترشح
خوابم میاد و کسلم داغ شدن بدن و.....
فردا دو روز به موعدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.