۹ پاسخ

خب چون کامل جوش نخورده حامله شدی مجدد فشاراومذه ب زخمات استراحت نداشته بدنت سراونه

سلام گلم خوبی
من حساب قبلیم و حذف کردم یکی جدید زدم
میتونی یه سر بزنی ببینی از قبل تاپیک هام مونده یا نه؟

منم پسرم یازده ماهه شده الان 22هفته باردارم دفعه قبل هم سزارین بودم الان خیلی درد زیر ناف و درد شدید رحم دارم دوبار هم خونریزی داشتم که دکتر شیاف و آمپول پروژسترون نوشت ولی در کل خیلی درد دارم خیلی

زخمات از داخل خوبه خوب نشده فک کنم باردار شدی بخاطر اونه
من خودم یماهه عمل فیبروم کردم عمل باز مثل سزا
دکترم گفت 5 الی 6 ماه نباید باردار بشی
بزار زحمات کامل خوب بشن بعد

بله منم اینجوری بودم

چون شکمت از داخل هنوز کامل ترمیم نشده و یه سری عوارض داره دیگه
باید امیدوار باشی که موندگار نباشن چون قطعا برش مجدد شکم شرایطو سخت تر میکنه

من کل بارداری دومم درد داشتم
بعد تو سونو مشخص شد لایه های داخلی واسه زایمان قبلی م جوش نخورده بوده

تو دلیت پسر یا دختر؟

عزیزم نویان چند ماهش بود که باردار شدی

سوال های مرتبط