خانوماایی که بچشون عرضی ضربه هاشو کجاهامیزنه

۴ پاسخ

من اخرین سونوبریچ بوده وهمه لگداش پایین شکممه حتی سنگینیشم پایین شکمه سونوکه رفتم ازاول سرش بالابوده ولی مثله توپ برجسته باشه نیس

گاهی پهلو راست گاهی چپ گاهی تو واژن🥹 😅 ولی پهلوهام سوراخ مثلا سمت راست باش سرش بزرگتره پهلوی راستم اگ چپ باشه هم بزرگتر پهلوی چپم شماهم منتظرید بچرخه یا نه سزارینین

سرش که پهلوچپته یعنی تکون نمیخوره سرش وبادکرده اس پهلوچپت

پهلوها زیاد تکون میخوره. واسه من سرش تو پهلوی چپه و پاهاش تو معدم کج مونده

سوال های مرتبط