۶ پاسخ

چهل ملیون بیشتر نیست هزار تا آدم هم جلوته نگیریش بهتره 😂🤣هیچی هم نمیشه

بچه ب دنیا اومد تو سایت ثبت نام میکنی
مثل وام ازدواج

فرزند اول ۴۴ هست و بعد دنیا اومدنش باید بری پیگیر کاراش بعد دیگه میدن بعد شیش ماه قسط هاش شروع میشه

بچه چندمی؟چون هربچه یک قیمت وام بهتون میده
وقتی بچه بدنیااومد باشناسنامه فرزندوپدرومادرببرین کافینت ثبت نام کنید ،هربانکی که خاستید هرچندوقت هم سربزنیدببنیدنوبتتون شده یان

چقدره.کدوم بانک

باید بچه دنیا بیاد بعد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد