سوال منم هست
ببین به چیز خیلی خوشمزه بهت میگم اونو درست کن . یه قاشق شیره ی انگور سفید با یه قاشق ارده ی مایع و کمی آرد نخور ترکیب کن بافتش میشه شبیه خمیر بازی . اگه بچه حساسیت نداره کره ی بادوم زمینی هم اضافه کن بعد قلقلی کن . ببین بچه های من عاااشقشن.
من اینجوری درست میکنم گلم
دستورشم اینه
خرما ها رو بزار تو اب گرم پوستش بکن هستش دربیار بعد پودر مغزیجات شامل گردو پسته فندق یا بادام درختی باش مخلوط کن با دستکش یبار مصرف حسابی ورزبده.
بعد گلوله گلوله کن تو پودر نارگیل یا کنجد بغلتون بزار بخچال.
من دخترم نارگیل دوس نداره تو کنجد مبغلتونم
درست نمیکنم😃
مرسی از همتون خوشگلا
ماچ به کلتون 😘
ماهم خرما رو باکره تفت میدیم بعد توش بیسکوییت پتی بر یا مادر خورد شده میریزیم بعد کنجد میزنیم با گردو هم بریزی توش خوب میشه, ماکلأ دارچین زنجبیل نمیریزیم ولی بنظرم شماهم نریز چون گرمن خرما خودش گرمه کنجدم همینطور تو این فصل دیگه دارچین و زنجبیل نزن بچه اذیت میشه.
خرما پودر گردو پودر پسته پودر بادام عسل شیره آرد برنج تفت داده شده با یکم روغن خودمانی تفت میدم بعد قلقلی میکنم تو پودر نارگیل یا کنجد یا کاکاو آب شده
من که بلدنیستم
خرما. بیسکوییت . یکم زنجفیل. دارچین .پودر کاکائو یا شکلات . پسته و بادوم .یا گردو یا کنجد .همه رو مخلوط
کردم با کره ذوب شده ورز میدم به شکل دلخواه در میآوریم
البته این واسه بچه نیست من در کل توپک رو اینطوری درست میکنم
خرما رو هسته کن بریز تو ماهیتابه با کمی زنجبیل و دارچین تفت بده بعد ک یخ شد قلقلی کن و بعدش بزن تو کنجد
میتونی مسطش هممغز گردوی چیزی بزاری
یا بیسکویت پودر کن با خرما داخل کن بعد قلقلی کند
یا اردو تفت بده بعد روغن بریز و بعدم خرما و دارچین و زنجبیل و بعد قلقلی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.