۳ پاسخ

آره یکم دردناکه و خونریزی وحشتناکی هم داره... اما دفعات بعدی به مرور بهتر میشی🌹

اتفاقا من همیشه قبل بارداریم جون میدادم پریود میشدم ولی بعد زایمان اصن نفهمیدم زایمانمم سزارین بود

برای هرکس یه جوریه برای من مثل قبل بود

سوال های مرتبط