مولتی ویواکیدز واسه رفلاکس بده؟ کسی تجربه ای داره؟

۴ پاسخ

من ويواكيدز مي دم ربطي نداره تو شيرخشكشم مي ريزم همينجوري نمي خوره دخترم ، دكتر گفت مشكلي ندااره

خیلی خوبه اشتها دخترم خوب شده ماشاالله

نه منم ویوا کیدز میدم دخترم رفلاکس داره

نه ربطی به رفلاکس نداره.من ویواکیدز می دادم

سوال های مرتبط

مامان علی‌جان مامان علی‌جان ۱۶ ماهگی
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری