خانما یعنی چی دکتر زیرش خط کشیده کسی می‌دونه یعنی هماتوم دارم ؟!

تصویر
۳ پاسخ

من چند تا هماتوم داشتم استراحت مطلق بودم شیاف میزاشتم خوب شدم

اصلا نترس منم داشتم با یه دوره قرص تویه هفته خوب شدم

نگران نباش عزیزم منم داشتم خوب شدم دارو بهم داد جای نگرانی نداره

سوال های مرتبط