۴ پاسخ

هعق💔🥲
من همین درد پریودیو داشتم یه هفته بیمارستان بستری شدم
دوروزش بخاطر درد بود
چار روزش بخاطر نشتی کیسه ابم

اگه منظم نباشه و هی شدید نشه و اینکه با تغییر حالت و وضعیت بشه
ماه درد 😓

اگه نامنظمه،عیب نداره،اگه منظمه خطرناکه

منم همینجوریم

سوال های مرتبط