الهی آمین
منم لکه بینی داشتم با است ذحت و شیاف رفع میشه گلم سر پسرمم داشتم الان ۳ستاسه از دستش اسایش نداریم نگران نباش
سلام عزیزم انشالله که چیزی نمیشه
منم امشب یکمی ترشحات قهوه ای رنگ داشتم ترسیدم نمیدونم چیکار کنم تا شنبه هم که دکتر نیست
سلام عزیزم، میتونی دکتر اسنپ زنگ بزنی، من همون اتفاق افتاد برام سونو وشیاف نوشت
عزیزم منم لکه بینی داشتم سر هردوتا بارداریم ولی رفع شد با استراحت و شیاف برا دخترم گفتن تهدید ب سقط الان سه سالشه خداروشکر 🥹فقد استراحت کن چیزی نیس انشالله خوب میشی
انشاالله هیچ مشکلی پیش نمیاد عزیزم به حفثق حضرت فاطمه الزهرا انشاالله که خدا برات حفظش کنه گلم ❤🤲
فقط استرس نداشته باش که استرس خودش سمه برات🥹
دوتا شیاف پروژسترون بذار
چراخودتو اذیت میکنی
خداخودش برات حفظش میکنه
اصلا نگران نباش
خیلی ها دارن
و خیلی ها حتی خون ریزی دارن و بارداری طبیعی پیش میره
من بارداری قبلیم هم لکه بینی داشتم هم یک روز خون ریزی
عزیزم شیاف بزار استراااااااحت کن،کار نکم،دستشویی فرنگی فقط،
انشاالله به حق علی چیزی نمیشه❤️
عزیزم اروم باش خیلیا اول بارداری لکه بینی دارن
من خودم خونریزی شدید داشتم در حد روز اول پریود
استراحت مطلق کردم و هر ۱۲ ساعت شیاف گذاشتم خوب شدم
تو استراحت مطلق باش دسشویی هم فرنگی برو البته من هماتوم داشتم توهم اگ هماتوم داشته باشی یا مث من دفع میشه یا جذب میشه
عزیزم اصلا جای نگرانی نیست من خودمم داشتم شیاف استفاده کردم خوب شدم لکه بینی یه چیز عادیه اکثر خانوما اوایل بارداری دارن
منم داشتم نکران نباش عزیزم هماتومه از ۹ هفته بعد خوب میشی استراخت کن و شیاف استفاده کن
الهی هیچی نشه 🙏 انشاالله خوب میشی گلم
انشاالله که اتفاقی نمی افته برات عزیزم
عزیزم انشاالله که خدا واست حفظش میکنه غصه نخوریا
برای حضرت ابوالفضل نذر کن ان شاالله صحیح و سالم بقلش کنی
منم لکه بینی داشتم میدونم چقدر سخته ولی نگران نباش
شیاف بزار استراحت کن
درد منو داری منم به لکه بینی افتادم 😭😭😭 دیگه چی بگم قبلی سقط شد این سقط بشه چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.