۱۴ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید سوالم بی ربطه ،شما تو حاملگی تاپیک گذاشته بودین درمورد کیست مغز جنین ،میخواستم بپرسم رفع شد یانه آخه جنین منم دو سه تا کیست داره خیلی نگرانم😔

پسر من۱۱ماهشه هنوز نمیتونه با لیوان بخوره پرت میشه تو گلوش

من از هشت ماهگی لیوان یادشون دادم دیگه کامل بلدن
نی هم یه یک ماهی هست یاد گرفتن

من ار همون ۶ ماهگی تو لیوان بهش آب دادم شیربادوم دادم

خوذت عادتش بده من فقط بالیوان اب دادم ازاول

من تقریبا از هشت ماهگی دیگه همه چیو با لیوان دادم خورد

لیوانو هی بهش بده یاد میگیره ولی من نی یکی دوبار امتحان کردم بلد نبود دیگ وقت نکردم هنوز با نی یادش بدم🥲

من از شش ماهگی ب پسرم با لیوان آب میدم میخوره

عزیزم من ازاول بالیوان اب دادم عادت کرده براش لیوان نی دار خریدم ولی میگه بالیوان خودتون آب بدید دوست داره مثل ما آب بخوره

پسر منمم

پسر من ۷ ماهگی

دختر من فک کنم از هفت ماهگی

من چون شیشه ش نی دار بود یادداره لبوانم میدم میخوره .
ولی اولی شیشه ش یکسال گرفتم دیگه لیوان نی دادم

اگه تازه داری باهاش تمرین میکنی یکماه طول میکشه
اب و مایعات کلا تو استکان بده بهش

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۱۰ ماهگی