۸ پاسخ

نوچ نمیره

دختر من الان هفت ماهش شیش ماهگی خیلی کم می‌رفت ولی الان خیلی می‌ره تند تند سینه خیز می‌کنه یکم یاد گرفته رو حالت چهار دست پا وایمیسته

ن هنوز
ولی دنده عقب میره 😂

بله ولی همه بچه ها سینه خیز نمیرن

دختر من اول برج 6 ماهش کامل. ب شکم میندازه خودشو بعد ک میخواد ب جلو بره پاهاشو میکوبه ب زمین ک بره اما نمیتونه

دختر من 7ماهش هست هنوز سینه خیزنمیره

بله ...

پسر من که نمیره دوست نداره میتونه گردن بگیره به شکم هم میشه

سوال های مرتبط

مامان دلماه کوچولو مامان دلماه کوچولو ۹ ماهگی
مامان ساریژ مامان ساریژ ۱۰ ماهگی