منم یه پسر دارم 8سالشه باردار شدم اونم دوقلو شد رفتم انومالی گفت این دوتا هم جفتش پسره
دوتاشون پسرن
یه پسر و یه دختر
هر دوتا پسر برا من اینجوری بود
حس میکنم یه دختر یه پسرن
چون توی سونوی من دخترام سرشون گرد بود پیشونیشون
مثل پایینی
جفت و کیسه ها چجوریه بگو تا بگم ؟
سلام عزیزم ببخشید من تاپیک قبلی تون رو خوندم منم عدد ان تی یکی از قل هام بالاست
شما دکتر تون چی گفتن؟امینو سنتز نگفتن انجام بدین؟
ی دختر ی پسر
منم دوست دارم دوتا دوقلو داشته باشم.
چکار کردین
مبارکه انشالله سالم باشن
منم یدونه پسر۷ساله دارم.الانم دوقلوم.یدونه پسریدونه دختر
یکیش پسر یکیشم دختر
الهی اول اول سالم و صحیح باشن بعدم الهی یدونه دختر باشه یه دونه پسر ولی انگاری دوتاش پسر😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.