عزیزم خداروشکر که فضوله😁 پس یعنی سالمه
تقریبا همشون همینن نگران نباش
دختر منم کم وزن میگیره ولی دکتر از روندش راضیه
دختر منم ۷۸۰۰وزنشه خیلی کمه
برا من ۹ ماهگی ۶۵۰۰ بود 😁
وزن تولدش چند بوده؟
بچه منم ۶۸۰۰ هس شیر خودمو میخوره
ولی وزن تولدش هم کم بوده
سعی میکنم غذا بدم بهش اگه بخوره تازه
خیلی اشتهاهم نداره😬
وزن بچه من کم بود دکتر بهش زینک داد، خداروشکر یکم وزن گرفت
تخمه رو پوست بکن پودر کن توی فرنی هاش بریز چون کالریش بالاس و کره نارگیل هم توی فرنی هاش بریز سوپ میدی ابکی نباشه غلیظ باشه صبح ها براش املت یا نیمرو با زرده تخم مرغ درست کن نان تست اطرافشو بگیر بده دستش خودش بخوره شیر هم زیر یکسال بینهایت مهمه برای وزن گیری دکتر بهت قطره ام سی تی اویل نداده!؟
حتماشیرتون براش کافی نیست حتماخیلی کم یامقوی نیست.چیزای مقوی بخوریدتنش سلامت بزرگ میشه تپلم میشه
منم مرتب زیر نظر دکتره وزنش همینه.اشتها ندارن کم شیر میخورن تحرک هم زیاده ماشالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.