خانما تکونای دخترم خیلی پایینه بالا واژنمه مشکلی نداره

۸ پاسخ

ن عزیزم طبیعیه
بچه تو این هفته ها پایینه و احتمالن بریچ هست اینجور حس میکنید

مال منم بعضی تو واژنم و حتی مقعدم میزنه باز میچرخه میاد پهلو و ناف و اینا

والا زن داداش من یه روز کامل بچه انگارتو واژنش بود میگفت نمیتونم راه برم ،بشینم تکون بخورم بعد فرداش خوب شد برگشت سرجاش

راستی خانما من ۲۰هفته ام لگد زدن های بچم خیلی ظریفه بنظرتون بخاطر چیه خیلی کمه دست میزنم دستم حسش نمیکنه وقتی لگد میزنه ولی از داخل شکم خودم حسش میکنم فقط

من هنوز اون پایین حسش میکنم 🥴

اره منم سونو میرم دستگاه میزاره زیر شکمم

منم حتی سونو رفتم دستگاه میزاشت رو واژنم بچه پایین برام

بچه منم قشنگ پاینه شکممه فک نمیکنم مشکلی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد