۷ پاسخ

اگه میخای سینتو بگیره شیشه نده گرسنه باشه میگیره..راه برو صدای سشوار بذار براش سینتو بذار دهنش یا درازکش بهش بده...طبق تجربه خودم گفتم...بچه تو این سن‌ بین سینه مادر و شیشه یکی رو انتخاب میکنن و معمولا شیشه رو انتخاب میکنن چون راحتتره. اب قند اصلا نده تو این سن شیرتو بدوش اگه میخای بدی

۴ ماهگی همینه 🤦‍♀️

من این اشتباهو کردم تو نکن من خیلی پشیمونم
قبلا شیر خودمو میدادم کمکی هم شیر خشک کم کم سینه ام نگرفت منم بیخیال میشدم جدی نمی گرفتم دیگه شیر خشکی شد اونقدر پشیمونم که تو نکن
سر سینه ات خیلی کم شکر بزن دهنش شیرین بشه بگیره اصلا نزار شیر خشکی بشه

تو خواب بده

همون شیرخشک رو بده زوده از الان آب قندمن که تاحالا آب قند ندادم

۳۰سی سی آب زیاده دل درد میگیره

آب چرا میدی خطرناکه برای بچه شیرخشک کمکی بده

سوال های مرتبط