سلام. خانوما
برای زردی نوزاد ۸ روزه چیاخوبه

۸ پاسخ

من بردم رگ پشت گوش زدن خوب شد درمانگاه انجام میدن هیچ ضرری هم نداره حالا یه عده نیات منو بخورن نه گناه داره و اینا اینا ب سنتی از قدیم بودن اگ بد بود انجام نمیدادن دوتا قطره خون میاد وتامام
بچه جاریم دوهفته بیمارستان بستری بود بدتر شده بهتر نشده برای زردی ازاخرم بردن رگ زدی شو زدن خوب شد
به حدی رسید ک گفتن،خونش باید عوض کنن

اره دستگاه اوردم خونه. فردا باید ببرم ازمایش بدم ببینم اومد پایین یانه

هیچی خوب نیست فقط ی دستگاه کرایه کن بیار خونه تن تن شیر بده دستگاه تا دو روز نگهدار بد ببر

شیر خشک بده تند تند

عزیزم من دخترم زردی داشت دکترنامه بستری دادبعدیه دکترعمومی گفت هر۸ساعت سه تاپنج قطره اب قندبده ..بعدتندتندشیرخشک بده چون الان شیرمادرکمه ....زیردستگاهی هم ک میذاری دستگاه جدیدباشه ...چون دستگاه های قدیمی انقضاشون گذشته بااین کارابعددوروززردی دخترم رفت

ممنونم ازتون

کدو بگیر رنده کن آبش بگیر با پنبه بزن بدن بچه کل بدنش مخصوصا پشت گوشاش خیلی تاثیر داره و اینکه به بچه شیرخشک بده زود زود دستشویی کنه از بدنش خارج بشه

اگ بالاي ١٢حتما دستگاه بگير خونه
تند تند شيرش بده ك زودتر از بدن خارج شه
خودت شيرخشت و ترنجبين و عرق كاسني بخور
دماي خونه گرم نباشه و لباس كم بپوشون بهش

سوال های مرتبط

مامان عشقـای زنـدگیـم مامان عشقـای زنـدگیـم ۵ سالگی
مامان فاطمه🩷حسین🩵 مامان فاطمه🩷حسین🩵 ۵ سالگی