اگر علائمی چیزی داشتی مثل انقباض درد و اینا برو بیمارستان
من سر دخترم ساعت ۸ صبح یه اینجور چیزی دیدم از ۲ ظهر دردم شروع شد
مگه از این ترشح ها قبلا نداشتی؟
بزن توی چت جی پی تی راهنمایی میکنه عزیزم . عکس رو بزار و شرایط و هفتتو
کیسه اب نیست؟
ما دکتریم ؟
این بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.