۶ پاسخ

اگر علائمی چیزی داشتی مثل انقباض درد و اینا برو بیمارستان
من سر دخترم ساعت ۸ صبح یه اینجور چیزی دیدم از ۲ ظهر دردم شروع شد

مگه از این ترشح ها قبلا نداشتی؟

بزن توی چت جی پی تی راهنمایی میکنه عزیزم . عکس رو بزار و شرایط و هفتتو

کیسه اب نیست؟

ما دکتریم ؟

این بود

تصویر

سوال های مرتبط