این تبش رو چنده

تصویر
۱۵ پاسخ

خیلیه ۳۹/۷

دختر تبش زیاده ببرش دکتر شیاف داری بزن

وای بروفن بده بدو الان تبش۴۰درجه و۲ میل هست

چهارساعت استا
چهارساعت بعد پروفن بده
پروفن بامعده خالی نده
مدام پروفن دادنم خوب نیس
اینا توصیه دکتر بچم بود
استامینوفن مارک پاراتل واسه بچه من عالی جواب داد

عزیزم تبش خیلی زیاد به اینا نیم درجه هم اضاف کنی میشه۴۰.سریع پاشویش کن فقط پاهاش و زیر بغلش دستمال نم دار بزار لباساش کلا بکن فقط شورت تنش کن.اگ سرکه داری یکم بزن ب دستمال باعث میشه تبش پایین بیاد همینطوری زود زود چک کن اگه میبینی پایین نمیاد ببرش دکتر.استامینوفن کی دادی؟

عین دختر منه تبش سریع پروفن بهش بده ۳ونیم سیسی پاشویه اش کن

وای نیم هم اضافه کنی خیلی بالان

استامینوفن بده بهش،دستمال خیس کن با اب ولرم زیر بغل و کشاله رونش بزار،نیم ساعت صبر کن اگه تبش پایین نیومد ببرش بیمارستان

خیلی زیاده

ایبوپروفن بده
پاشویه کن سریع
بیاد پایین

وای لعنت ب تب پسر منم الان دو روز فقط شبا تب می‌کنه
با شیاف و پاشویه و گلاب اینا نبش و کنترل میکنم
دکترم بردم شربت سفیکسیم داده آبجوش قاطیش کردم شده مثل زهر مار نمی‌دونم خرابه چیه
اصن نمیخوره

اوه ..۳۹.۷

۳۹/۷

۳۹.۷

برعکس دستت گرفتی

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه ۳ سالگی