فکر کنم به خاطر بخیه ها باز هم سخت باشه مخصوصا طبیعی تجربه ندارم ولی
عزیزم از کالای طب بگیر پلاستیکی هارو،الانم نشین خیلی فشار میاره،بعد زایمان هم چه طبیعی چه سزارین به بخیه ها خیلی فشار میاد ممکنه باز بشه یا دیر جوش بخوره
سزارین که اصلاااا نمیشه
خیلی سخته اگه بخوای دستشویی ایرانی استفاده کنی .منم دوست نداشتم دستشویی فرنگی ولی مجبور شدم که استفاده کنم .من الان تازه یه هفته دستشویی ایرانی استفاده می کنم چون فشار می یاد
سزارین اصلا امکان اینکه بشینی روی توالت ایرانی نیست انقد که بخیه ها درد دارن و کشیده میشن
بله میشه سعی کن یبوست نداشته باشی
بخیه هات فشارمیاد
من این مدت بخاطر سرکلاژم از فرنگی استفاده میکنم ...واقعا تاثیرش عالی بود ...کمردردم کلا رفت ...یبوست نمیشم دیگه ...من قبلا خیلی درد کمر داشتم ولی الان دیگه ندارم ...همسرم قراره یکی نصب کنه توی دسشوییمون
اگه طبیعی باشی اولش یکم ترس داری که روی ایرانی بشینی ولی فرنگی در کل فشار کمتری داره واسه بخیه
من سیار گرفتم فعلا نمیتونم ایرانی بشینم
چرا نشه من رو دخترم طبیعی بودم از فرنگی بدم میومد از ایرانی استفاده میکردم
سیار بگیر
باور کن بعد زایمان کمترین دغدغت نوع دستشوییه🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.