من اول بستنی خوردم بعد اب انبه خیلی خوب تکون خورد
رانی هلو فقط یه قلوب چنان تکون میخورد دکتر تعجب کرده بود😄
به من خود سونوگرافی گفت نوشابه و کیک بخورم ولی اوقد نی نی تکون میخورد و آروم نمیگرفت که خود دکتر خسته شد،دگه برا سونو جنسیت رانی و کیک خوردم آروم تر بود
از یک ساعت قبلش شروع کردم جرعه جرعه آبمیوه آناناس و انبه خوردم بعدشم ۲ لیوان آب که بره برسه به آب دور بچه و قبل ورود به اتاق بهم گفتن مثانم رو خالی کنم.
برا منکه فقط یک نوشابه کوچیک خوردم شیرین بخور بهتره
مامان فندق کی میری ان تی
من ابمیوه انبه خوردم ولی بیدار نشد دکتر سونو ضربه زد رو شکمم بیدارش کرد😂😍
رانی انبه
من شیر موز خوردم
نوشابه خیلی خوبه من سر پسرم کلی شیرینی خوردم انگار نه انگار دکتر گفت برو نوشابه بخور سریع تکون خورد
من نوشابه و باقلوا دکتر گفت بخور
رانی..
شاااانی
نوشابه ،گوجه سبز،بادوم زمینی سرکه ای داشت موج مکزیکی میرفت واس باباش آروم وقرار نداشت😂🦦
باقلوا و رانی بخور عالیه
سلام عزیز رانی پرتقال یا آناناس عالیه
ی چیز شیرین بخور من ک نانی خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.