۴ پاسخ

من با افزایش فعالیتم نزدیک ۱۹ کیلو کم کردم روزی دو سه ساعت میرفتم پیاده روی و هر دو سه روز ی ورزش سبک هم تو خونه انجام میدادم
متأسفانه الان رفتم سرکار به شدت اونجا کم تحرک شدم و وقت ورزش و پیاده روی ندارم الان ۳ ماهه استپ شدم

فعلا چون شیر میدی فقط قند مصنوعی و چربی زیاد رو کامل حذف کن هم سلامتی به دنبال داره هم به مرور سابز و وزن کم میکنی

من تو شیردهی رژیم گرفتم و شیرم خیلی کم شد متاسفانه

رژیم شیر رو کم میکنه، برای من اینجوری بوده

سوال های مرتبط