۴ پاسخ

وقتی سردش میشه
یا
وقتی که محکم بغلش میکنی خونرسانی کم میشع

بخاطر اینکه هنوز خون‌رسانی دست و پاهاشون کامل نیست طبیعیه

بغلش میکنی پایین پاهاش نگیر بالا سمت باسن بغل کن

وقتی بلندش میکنی اینجوری میشه

سوال های مرتبط

مامان عرفان مامان عرفان روزهای ابتدایی تولد