۳ پاسخ

پ چرا من شنیده بودم ک پسر و زودتر باید بگیری
منم دقیقا همین وضع و دارم تو دو راهی موندم ک بگیرم یا نه

معمولا تو فصل گرما نمیگیرن
بچه مریض میشه
ولی از الان شروع کن تدریجی ساعت بین شیر خوردن رو زیاد کن هر ۴ ساعت ۵ ساعت
حتی اگه گریه کرد سرگرمش کن تا زمانش برسه
انقد پیش برو تا روزی یدفعه بشه

اره حتمن بگير حتا من از دكتر پرسيدم ميگه به جز اذيت مادر و بچه هيچي نداره حتا ارزش غذاييم نداره طبق عادت داره ميخوره

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۲ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی