پ چرا من شنیده بودم ک پسر و زودتر باید بگیری
منم دقیقا همین وضع و دارم تو دو راهی موندم ک بگیرم یا نه
معمولا تو فصل گرما نمیگیرن
بچه مریض میشه
ولی از الان شروع کن تدریجی ساعت بین شیر خوردن رو زیاد کن هر ۴ ساعت ۵ ساعت
حتی اگه گریه کرد سرگرمش کن تا زمانش برسه
انقد پیش برو تا روزی یدفعه بشه
اره حتمن بگير حتا من از دكتر پرسيدم ميگه به جز اذيت مادر و بچه هيچي نداره حتا ارزش غذاييم نداره طبق عادت داره ميخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.