من بچه اولم تا روز زایمان قرار بود طبیعی باشم بعد سزارین شدم و خداروشکر میکنم ک طبیعی زایمان نکردم
روز اخر
تاسونو رشد
معمولا از۲۸هفتع به بعد میگن انجام بدی
من ۳۱هفته سونورشددادم
فکر کنم ۳۶ هفته لگن رو معاینه میکنن و وضعیت جنین را بررسی میکنن اگه سفالیک نباشه و لگنت کوچیک باشه سزاریین ولی خوب طبیعی تا اخر اخرش امکان داره کارش به سزارین بکشه یه موقع مثلا بچه مدفوع کرده یه موقع تنفس مشکل پیدا میکنه یه موقع مثلا کیسه اب پاره میشه و هیچ جوره دهانه رحمت باز نمیشه
دکتر خودش میفهمه از جای قرار گیری جنین، از لگن درنهایت باید بری تو روند زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.