۸ پاسخ

قرآن گوش بده اروم میشی

چیزی نیست عزیزم هورمونات بهم ریخته🥲

گریه نکن به نی نیت فکر کن منم امشب اینقد گریه کردم بالشتم خیس خیس شد

توام مامان کوشولویی
منم مثل تو بودم هورمونات بهمه سه ماهه دوم بهتر میشی

پاشو اب بخور
یکم‌گلاب بخور
بعدش بگیر کتاب بخون اروم میشی خابت میبره

عزیزم می‌دونم بعضی آدم ناراحت میشه یک بغضی تو گلوش میاد که خیلی بده🥺منم امروز خیلی گریه کردم ولی لطفا به فکر بچت باش

به نی نی فکرکن
ی وقتهایی من مث روانیا میشم

گریهای بی دلیل یا با دلیل

سوال های مرتبط