ازکجا بفهمم رفلاکس دخترم بهترشده یانه..

۳ پاسخ

رفلاکس تا یکسالگی فک کنم با بچه ها هست
فقط با دارو اینا یکم کنترل میشه
اگه علائم رفلاکسش کم شده یعنی بهتره

والا من که تا دارو رو قطع میکنم باز دوباره شروع میشه

خوب شیر میخوره
دیگه بالا نمیاره
خوب وزن میگیره
تو خواب یهو بیدار نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی