۷ پاسخ

اره فقط پوشکش پاش باشه
با یه چشم بند میدنت همراه دستگاه بذار رو چشمش

اگ شیرت باز نشده شیر خشک بده اما باید تند تند دفع داشته باشه.من خودمم تواین وضعم با سرنگ ازبغل سینه شیرخشک میدم

ترنجبین ـ بهش بده ـ با شیرخشت.
توی دستگاه فقط چشاش بایدپوشونده باشه.

من حتی ۴۸ ساعت هم صدف رو زیر دستگاه نزاشتم ۱۵ ساعت اگه اشتباه نکنم گذاشتمش و تند تند هر یکساعت بهش شیر دادم تا جیش کنه جمعه گذاشتمش دستگاه یه نصف روز شنبه بردمش زردیش رفت البته اینم بگم صدف زردیش ۸ نیم بود

هیچی بهش ندی ها فقط شیر بده که ادرار کنه زردیش دفع بشه
فقط با عرق شاطره بدنشو بشور صورتشو بشور اصلا نه شیر خشت نه ترنجبین هیچی بهش ندی معده بچه بهم بریزه ها

من خودم شیرخودمو میدادم وقتی دستگاه بود همش کاسنی و شاهتره میخوردم با پرپین عالیه وقتی بچت زیر دستگاه نباشه با پنیه صورتش و کف دست و پا با کاسنی بشور

محیط رو گرم نگه ندار، بچه رو هم گرم نگه ندار. من دکتر گفت بهش شیر خشک بدم تا دفع بیشتری داشته باشه و زودتر زردی خوب بشه
من با بچم شیرخشت و ترنجبین هم میدادم

سوال های مرتبط