۵ پاسخ

متاسفانه بله من وقتی پسرم جیغ میزنه لجبازی میکنه بغلش میکنم ارومش میکنم بهش خوراکی که دوست داره میدم دیگه سرگرم میشه

همچنان درگیریم

دختر من چند روزه اینجوری شده با این‌شددددت
گفتم شاید مربوط ب ترک‌پوشکه

والا دختر منم همينه همش عربده ميكشه الكي

آره دخترم منم همینه دقیقا باید ساخت تا بزرگ میشن خواهرزادم هم همینجوری بود بچگی الان 12سالشه ولی بازم یکم از لج بازهای بچگیش داره البته حرف که باهاش میزنی روش تاثیر داره چون بزرگ شده حرف گوش میکنه

سوال های مرتبط