۳ پاسخ

اره...۳ چرب تره.من یه کوچولو امتحان کردم

من اصلا ۳ندادم فقط ۲میدم ۳ویتامیناشم کمه

نه اتفاقا ۲ بهتره اهنش بیشتره من به بچم اصلا ۳ندادم
با مشورت دکترش همون ۲ رو میدم بهش

سوال های مرتبط