۳ پاسخ

عزیزم ی دکتر ببر شاید ب شیر حساسیت داره، چون من پسرم شیر خودمو میخورد حساسیت داشت همش گریه می‌کرد ،دکتر واسش شیر HAتجویز کرد،اگه شیر خشک میخوره ممکنه ب پروتئین گاوی حساسیت داشته باشه

پهلوهاشو باوازلین چرب کن شاید سرما خورده.روی شکمشو برخلاف عقربه های ساعت آروم باوازلین بچه چرب کن آروم میشه

بهش قطره بی بی کر بده. دل دردش از کولیکه یا شکمش کار نمی‌ده؟

سوال های مرتبط