داخل اون دستگاه خیلی گرمه ، من دخترم رو از دستگاه میاوردم بیرون بهش شیر بدم بدنش داغ بود
اگه دست و پاش سرده یعنی سردشه
بچه منم میلرزید اونموقع
نمیدونم چرا
اگر میلرزه یعنی دمایاتاق سرده
بچه منم تو دستگاهه
یکم شوفاژ رو روشن کردم دمای اتاق باید ۲۸ باشه
تو دستگاه همونجوری میشه از سردی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.