بچم تودستگاه زردی داره خیلی میلرزه ممکنه سردش باشه یانع عادیه

۵ پاسخ

داخل اون دستگاه خیلی گرمه ، من دخترم رو از دستگاه میاوردم بیرون بهش شیر بدم بدنش داغ بود

اگه دست و پاش سرده یعنی سردشه

بچه منم میلرزید اونموقع
نمیدونم چرا

اگر میلرزه یعنی دمایاتاق سرده
بچه منم تو دستگاهه
یکم شوفاژ رو روشن کردم دمای اتاق باید ۲۸ باشه

تو دستگاه همونجوری میشه از سردی نیس

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی