عزیز کوچولو انشالله زودی خوب بشی با اون پستونک قشنگت
با شیر بز یا اب هندونه بریز تو کاسه پاهاش بزار توش
چون سرده خوب میشه
نه قربونت اون زیر دستگاه بخاطر نور گرمه چند کیلوی
زردی پسر منم ۲۰ بودش همزمان با دستگاه روزی یکبار جو رو آسیاب میکردم از یه روسری الک میکردم تا آرد نرم بشه به بدنش میزدم بعد دو روز اومد روی ۹ این کار حتما انجام بده
وای دخترم منم که زیر دستگاه بود گریه میکردم دلم میسوخت که چشماش بسته بودم
خیلی حس بدیه
زیرش پتو ننداز گرمش میشه دما میره بالا.زیرشم ملافه سفید بنداز
من اون پشتض رو ملجفه نازک سفید انداختم تا بادنیاد از کناره هاش.راحتتر هم خوابید
وای یادم افتاد به بچم
انقد گریه میکردم دلم براش میسوخت
نه عزیزم زیر دستگاه بدنشون گرم میشه
وای یاد بچه ی خودم افتادم دلم کباب شد😭
زردی بچتون رو چنده؟؟؟
عزیزم ی چیزی بگم انجام میدی
کاش ببری دکتر شخصی پسر من با اینکه میزاشتم دستگاه بازم زردیش بالا میرفت بردمش دکتر شخصی یه قرص ژله ای مانند داد هر ۱۲ ساعت سوراخش میکردم از اون قرص یه قطره میدادم بهش خداروشکر الان بهتره فردا میبرمش دکتر ببینم کامل تموم شده یا نه ولی معلومه که تموم شده
بمیرم الهی اون کش بالا سرش رو بکن مال من وقتی از دستگاه دراوردم اون کش بالا سرش رو سرش جا انداخته بود
نه عزیزم زیر دستکاه گرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.