بمن هم گفتن بیا پاپ اسمیر بده،هزینه اش چقدر میشه دوستان؟دکتر بمن گفت ۵۰۰میگبرم واسه نمونه برداری،۵تومن هم خود تست هست.درسته؟
اصلا اصلا درد نداره یه هفته بعد پریودیت برو که ترشحات زیاده راحت راحته هیچی حس نمیکنی
نه اصلا درد نداشت
هنون مثل معاینه است
ن درد نداره چندثانیس انجامش
سلام نه کم .یه لحظست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.