شیردوشبرقی شیرتوخشکمیکنه
کیسه اب گرمبزار روسینت اروم از اول سینت ماساژ بده به سمت نوک شیرت کم کممیاد
پودر شیر افزا گالاکتومد بخور با قرص لاکتاول
اره حتما بخر شما خیلی هرینه های دیگه کردی اینکه واجبه میگی گرونه ؟؟
بعدم بذاربچه میک بزنه اون به اندازه نیازش وحجم معدش شیرمیخوره فقط بامکزدن شیر جریان پیدامیکنه
اگه حس میکنی سیرنمیشه شیرخشکم درکنارش بده
اره من با شیردوش برقی شیرم اومد
عزیزم منم اوایل بچه رو که شیر میدادم میگفتم ندارم شیر،بچه بیدار که میشد دهنش خشک بود سینه رو نمیگرف ،به روشی که ماما بهم یاد داد،گف یکم سر سینه رو فشار بده که شیر بیاد بیرون کنار دهنش بگیر بوی شیر رو حس کنه خودش میگیره،همین کارو میکردم به زور سر سینه رو فشار میدادم چند قطره میزد بیرون میگفتم این از کجا میخواد سیر شه،ولی سینه رو که میدادم بچه مک میزد بعد چند دقیقه که از دهنش میکشیدم میدیدم شیر قشنگ جریان داره که بچه مک میزنه،پس بچه رو بزار زیر سینه تا مک بزنه
عزیزم در کنار همه ی این کارها، حرص نباید بخوری، یکی از دلایل شیر نیومدن همین ناراحتی و استرس و آرامش نداشتنه
من هم فکر می کردم شیرم کمه ، بعد که نوزادم رو دکتر بردمش و شیر خوردنش رو دید متوجه شد که هنوز بلد نیست سینه رو خوب بگیره و یه پوزیشن بهم یاد داد دیگه عالی شیر می خورد
قرص لاکتاول هم گرونه ولی خیلی برای افزایش شیر خوبه اونم بخر حتما بخور
شیر افزا خوردی؟ آب هویج مایعات فراوان و استراحت کافی
اگه جواب نگرفتی خودت رو اذیت نکن
راستی اگه انتی بیوتیک مصرف میکنی اونم باعث خشک شدن شیر میشه
برای من انتی بیوتیک باعث خشک شدن شیرم شد
بروتوحمام سینتوماساژبده بااب گرم.مایعات خیلی بخور.بچه هم بایدبمکه.اونقدربمکه ک شیرجریان پیداکنه
عکس از ظرفیت معده نوزاد
دوش اب گرم بگیر سینه هاتو زیر دوش ماساژ بده
توی روزای اول طبیعیه که شیر کمه در حد چند قطرست
یه قاشق چای خوری خوبه دیگه آغوز معمولا کم و غلیظ همون جوابگو نیاز بچه هست ظرفیت معدش مگه چقدره چند روز بگذره دیگه اغوز رد بشه شیرت زیاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.