۶ پاسخ

وااای منم سرماخوردم از دیروز دارم میمیرم،دکترمم زنگ زدم گف ۵ روز استراحت کن،فقط مایعات و سوپ بخور و در حد استامینوفن ساده،اگه بعدش خوب نشدی برو متخصص عفونی،عمومی تاکید کرد که نرم متوجه نمیشه یه چیزی میده بعدا به جنین خدایی نکرده اسیب میزنه...اوضاعم خرابهِ خرابببب😩🥲

دکتر برو درمان خانگی هیج فایده ی نداره
تا ننداختت من ک در حد مرگ رسیده بودم
تا اینکه سیروم نزدم خوب نشدم🤕

ابلیمو عکس و ابجوش
چهارتخم یا تخم به تو ابجوش بخیسون لعاب ک داد بخور
شیر و نشاسته رو ترکیب کن بزار رو حرارت یکم سفت ک شد مثل فرنی بخور

منم سرما خوردم دیشب تاصبح نتونستم سرمو روبالش بذارم درازمیکشیدم بینیم کیپ میشد بادهن نفس میکشیدم گلوم دردمیکرد دورم بالش گذاشتم تاصبح نشستم هیچ داروییم که نمیتونیم استفاده کنیم خیلی بده😭آب نمک قرقره کن

فقط برو دکتر سرم مینویسه

استامینوفن ساده بخر بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری