۸ پاسخ

من آب نمک قرقره کردم

من ک فقط واسه بدن درد دوتا همش استامینوفن خوردم حتی دکتر هم نرفتم سوپ شلغم و اسفناج درس کردم و ابلیمو عسل خوردم اوکی شدم

ابجوش و ابلیمو و عسل بخور خیلی خوبه

من مرتب آبجوش ولیمو خوردم

من دیشب سرماخوردم دکتر بهم استامینوفن و شربت دیفن هیدرامین و قرص سرماخوردگی ساده داد هرکدومو یبار خوردم یکم بهتر شدم

اب نمک قرقره کن

شربت استامینافون بخر قرقره کن

دکتر به من شربت ضد سرفه داد برای گلودرد هم آبجوش نشاسته و آبجوش عسل لیمو میخوردم

سوال های مرتبط