۵ پاسخ

بله بخور خیلی قرص خوبیه همزمان هم شیرینی جات رو کلا ترک کن نتیجه میگیری ان شاالله

به منم داده ولی فقط صبح و شب میخورم بعداز غذا
شما هم تنبلی داری؟

آره بخور

هرروز باید بخوری
بعد از هر سه وعده غذایی

اره ربطی نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری