۷ پاسخ

منم به شدت درگیر بی خوابی و بی اشتهایی دندونای نیش هستم😔😔 شیر رو که از دیروز تو دهن نمیکنه غذا رو هم امروز از صبح دهانشو قفل کرده به هر روشی که رفتم چه کلیپ چه اب بازی و هر کاری که دوست داشت باز نمیکنه و هیچی نخورده دارم دیوونه میشم نشستم یه دل سیر از دستش گریه کردم کلا اشتهاش خوب نبو ولی نه اینکه هبچی نخوره..

کارن ۱ ماه لثه هاش بالا و پایین متورم شدن قرمز شدن
اینقدر بد شده همش گریه های الکی بغل
نه اعصاب داریم نه کمر
هنوز هیچی دندون بیرون نیومده

اوووو دختر من از کیه داره نیش در میاره

نیش دهن آدمو سرویس میکنه
من واسه سومیشم داستانی داشتم که نگو...

وای وضعیت من تازه دخترم آسیاب پایینشم درم کرده همزمان هم نیش هم اسیاب

احتمالا دندونای آسیاش درمیاد پسر منم ۶ تا دندون با هم ۴ تا نیش ۲ تا اسیا

دختر من دندون نیشا ورم کرده چهارتا آسیا بعداز نیش درآورد بعدش نیشا دراوند تقریبا سه ماهی درگیرش بودم

سوال های مرتبط