شاید بخاطر کاشت ناخنه ... پشت شر هم کاشت نزن استراحت بده
کمبود ویتامینه منم دستو پام قبلا اینطوری میشد دکتر یدونه پماد درموپان داد عالی بود
سلام عزیزم من مشاوره پوست و هستم پماد برای ترمیم پوست اطراف دستت دارم
بخاطر کاشت هست.. من ی بار ژلیش کردم دور ناخن هام ک گرفت اذیت شدم.. کاشت ک دگ بدتر...
ن کمبود ویتامینه از این تقویت کننده های پوست اطراف ناخن از داروخونه بگیر بزن
ویتامین دی
من وقتی کاشت زدم انگشتام دقیقا همینجوری شد.
پماد ویتامین آد بزن فک کنم خوب بشه
منم دستام گاهی اینجوری میشه شاید چون دست زیاد میشوریم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.