اگه شیره داری باشیره بخور مفیدتر هست
اره اشکال نداره پودرش کن بریز
چرا من نمک میریزم
ارع یکم مونده بود که درست بشه کاملا قند رو ریختم
چ فرفی میکنه دوتاش شیرینن
اصلا شکر نریز بعد جدا روش عسل بریز لذت میبری از خوردنش
دلم شیر برنج خواست🥲
سلام گلم کاش اصلا نریزی خیلی بهتره
شیر خو خودش شیرنه
چکاریه عسل بریز
بله میتونی
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
با عسل بخور خیلی خوشمزه میشه
ارع من قند ریختم
آره من نبات و شیره هم ریختم توش
اره بریز
پودر قند بریز عیب نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.